Круїзер, який привабить нових райдерів (sponsored)

У світі мотоциклів та й у всьому мотоспорті тенденція зазвичай полягає в тому, щоб збільшити потужність і якомога сильніше підвищити швидкість. І ще трохи більше, будь ласка. Будучи запеклим мотоциклістом, я часто забуваю, що розмови про божевільні рівні потужності та максимальну швидкість зазвичай викликають страх і занепокоєння у тих, хто не їздить. Відчуття гуркоту вихлопних газів, що б’ють у груди, як кувалда, як не дивно, не здається деяким запрошенням закинути ногу на байк. Чути, як великий спортивний мотоцикл верещить на 15 000 обертів за хвилину, мабуть, не є для інших таким магнітом, як для мене. Це не означає, що ви не можете мати спортбайк як перший мотоцикл, але вони однозначно підходять не всім.

В якості першого байка краще обрати такі мотоцикли, як чудовий Хонда Ребел 500. Ринок мотоциклів меншого об’єму завжди був більш розвинений поза межами Північної Америки, а тепер, коли виробники пропонують великий вибір байків в Канаді та США, ніколи ще не було кращого часу, щоб пересісти на два колеса.

хонда ребел 500Розділяючи майже все, крім двигуна, з компактнішим Rebel 300, Rebel 500 є круїзерним представником серії Honda 500 Twins. Такий формат взаємозамінності деталей дозволяє Honda пропонувати кілька стилів мотоциклів, орієнтованих безпосередньо на мотоциклістів-початківців, і зберігати при цьому дуже доступні ціни.

Чому ви повинні купити Honda Rebel 500

2013 став відправною точкою для Honda 500 Twins. Модельний ряд мотоциклів побудований навколо 4-тактного 16-клапанного двигуна DOHC Straight-twin об’ємом 471 куб. см (28,7 куб. дюйма) з рідинним охолодженням і потужністю 47 к. с. У 2017 році Honda поповнила скромний модельний ряд круїзерів чистим дизайном Rebel 300 і 500.

хонда ребел 500Залишивши у минулому важкий круїзерний стиль, усипаний хромом, Honda пішла шляхом мінімалістичного Боббера і затемнила якомога більше елементів дизайну, щоб надати мотоциклу сучасного вигляду. Рама в стилі «решітка» забезпечує надзвичайно низьку висоту сидіння — 27 дюймів, так що поставити ногу на дорогу на світлофорі не стане проблемою для більшості водіїв, крім «щасливчиків» дуже невеликого зросту.

хонда ребел 500Розташування органів управління байка підібрано ідеально для забезпечення комфортної постави під час їзди: кермо зручно розташоване трохи нижче за рівень плечей людини середнього зросту. Honda прагнула надати Rebel мінімалістичного зовнішнього вигляду і зупинилася на простому РК-дисплеї, що легко читається. В оновленій ​​у 2020 році моделі Honda додала світлодіодне освітлення та покращені датчики, включно з індикатором положення передачі.

Вузький бак і кут нахилу передньої вилки 30 ° наближають стиль Rebel 500 до Боббера, але його геометрія, як і раніше, орієнтована на стабільну керованість. При вазі на 40 фунтів більше, ніж у Rebel 300, і однаковій підвісці стиль їзди на цих двох мотоциклах безперечно буде трохи відрізнятися. Байкерам з вагою тіла близько 200 фунтів, швидше за все, підвіска буде здаватися занадто м’якою, але в більшості ситуацій Rebel 500 поводиться дуже передбачувано.

Передніх та задніх гальмівних супортів Nissin більш ніж достатньо для повноцінного гальмування, але в якості опції Honda також додала систему ABS. Опціональними також є заднє пасажирське сидіння та підніжки. Rebel без проблем перевозить двох людей, але найкраще він проявляє себе саме наодинці із водієм і на вільній дорозі.

Поделиться в соцсетях

Добавить комментарий