“Лихач” платить двічі! — Як потрібно їздити на турбованому авто?

Той, хто купує собі автомобіль з турбонаддувом, насправді робить вигідну інвестицію собі на майбутнє. Адже навіть при невеликому робочому об’ємі можна отримати чудові динамічні показники як у міській зоні, так і на трасі. Додатково такий двигун більш економічний, але…

В бочці меду ложка.. дизелю

“Лихач” платить двічі! - Як потрібно їздити на турбованому авто?
Як потрібно їздити на турбованому авто?

Якщо Ви раніше мали машину зі звичайним атмосферним двигуном без турбіни, то приготуйтеся дещо відійти від своїх водійських звичок, щоб не зламати турбіну на першій же сотні тисяч пробігу.

Майстри мережі сервісів ТурбоСТО, які роблять ремонт турбін в Україні, стикаються з подібними скаргами та наріканнями на якість ремонту чи заміни турбіни чи не щотижня. У зв’язку з цим вони наголошують, що при правильній експлуатації турбіна може пропрацювати нарівні з двигуном — без заміни і ремонту. Головне — звикнути до нових правил поводження за кермом та з турбованим авто, а про деякі манери взагалі забути назавжди.

До виконання — обов язково!

  1. Завжди і ще тричі “завжди” прогрівайте двигун та не глушіть його одразу!
    Під час запуску двигуна турбіна ще не встигла змаститися, тому її необхідно прогріти перед початком руху. Для цього достатньо дати двигуну попрацювати на холостих обертах протягом 2-3 хвилин. Це допоможе вберегти турбіну від небажаного тертя і пошкоджень.
    Після зупинки двигуна також не варто одразу забирати ключі, адже турбіна продовжує обертатися за інерцією. а масло вже не поступає. Перед вимкненням двигуна необхідно дати їй охолонути протягом 2-3 хвилин. Ці правила слід виконувати як зимою, так і літом, навіть в найспекотнішу погоду.
  2. Не вдавайтесь до крайнощів на дорозі
    Тут мається на увазі різкі зміни темпу водіння — перепади між високими на низькими обертами — дуже швидко, дуже повільно. Їзда на високих обертах призводить до перегріву вала турбіни, а довга робота на холостих або низьких обертах може призвести до засмічення крильчатки турбіни залишками масла. Саме тому оптимальними вважаються середні оберти. Однак кілька разів на місяць можна розігнати турбіну практично на максимум, щоб гарячі вихлопні гази очистили крильчатку від відкладень, що скупчилися.
  3. Не економте на паливі та змінному мастилі.
    Бажання не переплачувати — це природно. Але зловживання цим може вийти боком і повернутися до Вас додатковими витратами. Намагайтеся все ж таки заправлятися відповідним до Вашої моделі маркуванням пального та використовуйте тільки сертифіковані матеріали. Ви ж самі не користуєтесь аби чим, правда?
  4. Не лінуйтеся періодично їздити на сервіс.
    Регулярно обслуговуйте двигун, включно із заміною мастила та масляного фільтра. Не зайвим буде робити діагностику турбіни, щоб реанімувати її навіть при найменших слідах зношення.

Бонус для затятих водіїв!

І наостанок хотілось би привітати щасливих володарів автомобілів з турбокомпресором та побажати їм  прислухатись до цих порад і пам’ятати: якщо правильно поводитися з турбіною, вона  не викличе проблем аж до генерального капремонту авто. Але якщо є якісь підозри або Ви почули дивні звуки під капотом — звертайтеся лише до сертифікованого автосервісу, наприклад, ТурбоСТО. Ця мережа робить ремонт турбін в Україні краще за всіх!

Поделиться в соцсетях

Добавить комментарий