Ютуберу Марку Роберу вдалося втілити в життя сюжет в стилі Хитрого койота і Дорожного бігуна: під час випробування автопілоту Tesla на Model Y він врізався у стіну з надрукованою на ній дорогою.

Більшість компаній, що працюють над технологією автономних автомобілів, покладаються на комбінацію кількох типів сенсорів – камер, радарів, лідарів та ультразвукових датчиків. Водночас Tesla наполягає на використанні виключно комплексу камер: настільки, що вона перестала встановлювати радари на свої автомобілі та деактивувала вже встановлені сенсори. Втім, така стратегія поки що не виправдала зусиль, адже компанія так і залишається на другому рівні автономності систем, як і її конкуренти. Ілон Маск вже давно стверджує, що перевага Tesla полягає у тому, що одразу після досягнення найвищого рівня автономності вона зможе максимально швидко масштабувати виробництво безпілотних авто, оскільки її фірмове поєднання технологій комп’ютерного зору та нейромережі просто створені для відтворення ефективності та реактивності водія-людини, тому така система зможе адаптуватися до будь-якої дороги і різноманітних умов експлуатації.

Критики не забарилися поставити подібні заяви під сумнів, особливо коли Маск згадав, що Tesla вже нібито досягла п’ятого рівня автономності, що відповідає здатності системи автопілота орієнтуватися в просторі буквально в будь-яких умовах. Ба більше, в цьому плані камери як основний сенсор мають деякі суттєві обмеження, що не були б такими, наприклад, для лідарів. У новому відео ютубер Марк Робер надав дуже цікаву демонстрацію цієї проблеми. У своєму ролику він порівняв, як автопілот на Tesla Model Y порається із низкою викликів у порівнянні з автомобілем, обладнаним системою лідарів. Так, завдяки лише камерам авто змогло вчасно зупинитися перед манекеном дитини, що стояв або рухався посеред дороги, навіть коли систему умисно засліпили яскравим світлом. Водночас автопілот не зміг відреагувати відповідно під час туману та сильного дощу.