Coca-Cola представила перший водневий торговельний автомат

Під час майбутньої Всесвітньої виставки World Expo 2025 в Осаці дебютує перший у світі водневий торговельний автомат, представлений компанією Coca-Cola.

Coca-Cola представила перший водневий торговельний автоматРазом із компанією Fuji Electric Coca-Cola створила торгові машини, які не потребують доступу до розетки, оскільки їхнє живлення реалізовано завдяки водневому генератору. Отже, такий торговельний автомат можна встановлювати аби-де, і хімічна реакція всередині спеціального блоку забезпечить його енергією. Головне – не забувати заміняти водневі картриджи. Японія – справжнє царство вендингових автоматів: там працюють мільйони машин, а на 1 автомат в середньому припадає 23 японці. У різних куточках цієї країни можна відшукати найрізноманітніші апарати, що продають все від напоїв чи смаколиків до іграшок або одягу. В Японії ці пристрої виявилися одним з рушіїв розвитку технологій та економіки.

Тож зовсім не дивно, що Coca-Cola обрала саме World Expo 2025 в Осаці для презентації свого інноваційного апарату. Одним з головних недоліків класичних вендингових машин є залежність від джерела живлення. У ізольованій місцевості, наприклад, на туристичних маршрутах, їх доводиться оснащувати паливними генераторами та акумуляторами, які потрібно регулярно підзаряджати. З водневими паливними елементами це вже не буде проблемою. Перший водневий торговельний апарат є стаціонарним та має дещо збільшену площу основи через додатковий блок, в якому міститься акумулятор та водневі картриджи. Цей апарат буде встановлено на північному боці Grand Ring.

Coca-Cola представила перший водневий торговельний автоматОкрім нього, Coca-Cola планує розмістити на території World Expo 2025 ще 58 звичайних вендингових машин, що підтримують Coke ON – популярний в Японії мобільний додаток, з допомогою якого можна купувати колу безготівково та дистанційно, шукати різноманітні промоції та рідкісні смаки напою, а також брати участь в челенджах заради безкоштовної продукції та інших призів. Поки що Coca-Cola та Fuji Electric не розкривають технічних параметрів автомата, тому невідомо, як довго такий апарат зможе працювати без мережі та як часто доведеться замінювати водневі картриджи. Незалежність від мережі потенційно дозволяє ставити такі машини будь-де, але це ніяк не усуває потреби легкого доступу до апарату для регулярного обслуговування. Навіть якщо ресурсу водневого паливного елементу вистачає на тижні, сервісній службі все одно доведеться періодично поповнювати запаси напоїв та інших продуктів у автоматі, забирати виторг та додавати монети для видачі решти.

Джерело зображень: Coca-Cola / Fuji Electric

Поділитися в соцмережах

Залишити відповідь