Тригерні розсилки СМС-повідомлень — формат комунікації з аудиторією майже в реальному часі або коли це буде максимально доречно. Абонент отримує сповіщення у відповідь на певну дію (тригер).
Замовляйте тригерні розсилки СМС-повідомлень для вашої компанії від Київстар Бізнес та збільшуйте свої продажі.
Як працюють тригерні повідомлення?
Тригер — це певна подія, у відповідь на яку абонент отримує сповіщення. Це наче зелений колір на світлофорі: він вмикається — пішоходи переходять дорогу, так само тригер спрацьовує — повідомлення надсилається.
Спеціалісти Київстар можуть налаштувати надсилання СМС за такими параметрами:
- Геолокація — повідомлення надсилається абоненту, коли той потрапив в певну область. Можна окреслити зону доставки або зазначити радіус навколо торгової точки. Наприклад, сповіщення про знижку у вашому магазині надійде абоненту, який зайшов у ТЦ.
- Аналіз інтересів в мережі — повідомлення надсилається у відповідь на дії в інтернеті. Наприклад, абонент відвідував тематичні сайти або сторінки ваших конкурентів.
- Індивідуальне налаштування подій — клієнт отримує СМС-повідомлення у найбільш відповідний момент. Наприклад, персональна знижка або промокод після реєстрації на сайті.
Після налаштування подій відповідні маркетингові СМС-повідомлення надсилатимуться автоматично.
Для чого потрібна тригерна розсилка?
Основне завдання розсилки СМС-повідомлень — розширення аудиторії та залучення нових клієнтів. Крім того, вона дозволяє:
- підвищити рівень лояльності завдяки персоналізованим пропозиціям;
- сповістити про відкриття нової торгової точки або розширення зони доставки;
- оптимізувати бюджет на маркетинг — повідомлення отримують лише ті, хто з високою ймовірністю зацікавиться пропозицією;
- налагодити оперативну комунікацію з клієнтами.
Щоб замовити тригерні розсилки СМС, скористайтеся формою для зворотного зв’язку на офіційному сайті Київстар.
Кому варто замовити тригерні розсилки від Київстар?
Тригерними розсилками користуються і великі корпорації, і представники середнього та малого бізнесу. Наприклад:
- СПА-центри та салони краси;
- перукарні;
- кафе та ресторани;
- доставки їжі;
- магазини одягу та взуття;
- непродовольчі крамниці;
- онлайн-магазини та маркетплейси;
- СТО та автомийки тощо.
Тригерні розсилки — сучасний інструмент маркетингу, який стане у пригоді будь-якій компанії. Якщо залишились питання, спеціалісти Київстар нададуть вичерпну консультацію.