Тригерні розсилки від Kyivstar Business

Тригерні розсилки СМС-повідомлень — формат комунікації з аудиторією майже в реальному часі або коли це буде максимально доречно. Абонент отримує сповіщення у відповідь на певну дію (тригер).

Замовляйте тригерні розсилки СМС-повідомлень для вашої компанії від Київстар Бізнес та збільшуйте свої продажі.

Як працюють тригерні повідомлення?

Тригер — це певна подія, у відповідь на яку абонент отримує сповіщення. Це наче зелений колір на світлофорі: він вмикається — пішоходи переходять дорогу, так само тригер спрацьовує — повідомлення надсилається.

Спеціалісти Київстар можуть налаштувати надсилання СМС за такими параметрами:

  1. Геолокація — повідомлення надсилається абоненту, коли той потрапив в певну область. Можна окреслити зону доставки або зазначити радіус навколо торгової точки. Наприклад, сповіщення про знижку у вашому магазині надійде абоненту, який зайшов у ТЦ.
  2. Аналіз інтересів в мережі — повідомлення надсилається у відповідь на дії в інтернеті. Наприклад, абонент відвідував тематичні сайти або сторінки ваших конкурентів.
  3. Індивідуальне налаштування подій — клієнт отримує СМС-повідомлення у найбільш відповідний момент. Наприклад, персональна знижка або промокод після реєстрації на сайті.

Після налаштування подій відповідні маркетингові СМС-повідомлення надсилатимуться автоматично.

Для чого потрібна тригерна розсилка?

Основне завдання розсилки СМС-повідомлень — розширення аудиторії та залучення нових клієнтів. Крім того, вона дозволяє:

  • підвищити рівень лояльності завдяки персоналізованим пропозиціям;
  • сповістити про відкриття нової торгової точки або розширення зони доставки;
  • оптимізувати бюджет на маркетинг — повідомлення отримують лише ті, хто з високою ймовірністю зацікавиться пропозицією;
  • налагодити оперативну комунікацію з клієнтами.

Щоб замовити тригерні розсилки СМС, скористайтеся формою для зворотного зв’язку на офіційному сайті Київстар.

Кому варто замовити тригерні розсилки від Київстар?

Тригерними розсилками користуються і великі корпорації, і представники середнього та малого бізнесу. Наприклад:

  • СПА-центри та салони краси;
  • перукарні;
  • кафе та ресторани;
  • доставки їжі;
  • магазини одягу та взуття;
  • непродовольчі крамниці;
  • онлайн-магазини та маркетплейси;
  • СТО та автомийки тощо.

Тригерні розсилки — сучасний інструмент маркетингу, який стане у пригоді будь-якій компанії. Якщо залишились питання, спеціалісти Київстар нададуть вичерпну консультацію.

Поділитися в соцмережах

Залишити відповідь