Аутстафінг: кому це може бути потрібно

Аутсорсингова компанія SUN ONE у Києві вже 14 років надає клієнтам послуги аутстафінгу. Тобто компанія переводить частину персоналу клієнта до свого штату. Робітники продовжують працювати на своєму старому робочому місці, а SUN ONE бере на себе всі кадрові питання:

 

  • звільняти та брати у штат нових співробітників;
  • розраховувати та переводити в державний бюджет всі необхідні податки в терміни, зазначені в законодавстві;
  • вести кадрове діловодство;
  • рахувати і вчасно виплачувати заробітну плату працівникам.

 

Такі послуги останнім часом набираються все більшої популярності. Дійсно, ваша компанія зосереджується на веденні бізнесу, а SUN ONE турбується про HR, тобто про всі питання, пов’язані з кадрами.

Кому це вигідно: виграють IT-компанії!

Розберемо, кому можуть бути вигідні послуги аутстафінгу. Зараз у SUN ONE понад 100 клієнтів, серед яких понад 20 це клієнти по аутстафінгу. Це зручно, коли вашим великим і розгалуженим штатом робітників керує професійна компанія. Особливо, коли на ринок заходить іноземний бізнес-гравець. Він не розбирається в тонкощах місцевого законодавства і йому краще, щоб його потреби обслуговувала місцева компанія. Але серед клієнтів SUN ONE багато і середніх бізнесів, чиї директори воліють зосереджуватися на планах розвитку виробництва, а не на кадрових питаннях. Послуги аутстафінгу можуть бути корисними навіть для малого бізнесу, який активно розвивається, або де велика плинність кадрів.

Шахрайству ー ні!

Деякі люди звертаються до послуг аутстафінгу, думаючи, що так можна платити менше податків і, відповідно, зекономити. Це не про компанію SUN ONE! Ми працюємо строго відповідно до законодавства України і відраховуємо в бюджет та Пенсійний фонд всі необхідні нарахування. Ми дбаємо про репутацію клієнтів та свою, будуємо чесні та взаємовигідні робочі стосунки з замовниками та персоналом. Важливо не шукати швидкої вигоди, а працювати на перспективу. За послугою аутстафінгу зазвичай звертаються для середньо- або довгострокового партнерства.

Ваш координатор на зв’язку

 

Оскільки обов’язки з кадрового менеджменту переходять до іншої компанії, ключовим моментом стає спілкування, щоб налагодити безбар’єрну комунікацію. Тому важлива роль відводиться координаторам. Вони завжди на зв’язку, середній час відповіді оператора ー всього 15 хвилин, це забезпечує оптимальне взаєморозуміння і швидке розв’язання робочих питань.

 

З координатором можна спілкуватися так, як вам зручно:

  1. Зателефонувати.
  2. Написати електронний лист.
  3. Переписуватися у месенджері.

 

Згідно з опитуванням, більшості працівників комфортніше саме останній варіант. Так стрес зводиться до мінімуму, а ефективність комунікації підвищується, тому що проблеми обговорюються по суті.

 

Тож аутстафінг ー це зручна сучасна послуга з менеджменту персоналу, коли кадрова компанія бере на себе всю юридичну відповідальність за ваших співробітників. Тоді кожен займається своєю справою, і загальна продуктивність бізнесу підвищується.

Поделиться в соцсетях

Добавить комментарий