Квартирний переїзд, під час якого необхідно перевезти великий обсяг майна з габаритною технікою та меблями, це завжди непросте завдання. Тому до квартирного переїзду треба підходити з ретельною підготовкою, про основні аспекти котрої ми розповімо вам у нашій статті.
Із чого почати підготовку до переїзду?
Перш ніж ви розпочнете пакування майна, знайдіть час, аби ретельно розпланувати цей процес. Так, необхідно прописати чекліст, що включатиме всі етапи переїзду та важливі аспекти підготовки до нього. Наприклад, не забувайте, що зі зміною місця проживання вам може знадобитися оновити свої дані як в офіційних органах, так і на торговельних майданчиках тощо. Передчасно подбайте про наявність достатньої кількості пакувальних матеріалів – сумок, коробок, контейнерів, пакетів, скотчу. Проаналізуйте приблизний обсяг майна, щоб розуміти, який автомобіль знадобиться для його перевезення.
Логістика є чи не найважливішим аспектом переїзду, тому необхідно завчасно замовити машину та за необхідності скористатися послугами вантажників. Експерти рекомендують добре продумати етап транспортування та звернутися по допомогу до спеціалізованих перевізників, які оглянуть масштаби ситуації та допоможуть підібрати правильний варіант. Так, наприклад, якщо ви плануєте квартирний переїзд у Києві в межах міста, то навіть із великою кількістю речей може бути економніше зробити декілька поїздок за нижчим тарифом і менше платити за простій авто, аніж узяти одну габаритну вантажівку, що вимагатиме вищої погодинної плати. До того ж у межах населеного пункту спритному бусу з високим фургоном буде зручніше подолати потрібний маршрут, ніж п’ятитоннику. З іншого боку, міжміський квартирний переїзд вимагатиме більшої вантажівки, оскільки в такому разі буде вигідніше зробити одну поїздку й перевезти максимум речей. Компанії, що пропонують забезпечують квартирні переїзди також іноді пропонують додаткові послуги, окрім навантаження речей в авто: це може бути демонтаж / монтаж меблів, техніки, професійна упаковка.
Безладу на переїзді немає місця
Підготовка до переїзду – це прекрасний привід для того, аби переглянути вміст вашого житла й добряче його прорідити. Експерти рекомендують починати збір речей із сортування вашого майна за різноманітними категоріями. Можливо, з якимись речами треба просто попрощатися, інші можна продати, а треті пожертвувати нужденним. Це стосується одягу, взуття, меблів, техніки тощо. Завдяки сортуванню ви можете суттєво зменшити загальний обсяг майна, тобто його перевезення буде більш швидким та дешевим, а в новому житлі на фоні хаосу переїзду буде значно легше знайти потрібні речі.
Збір речей
Пакування речей – це чи не найбільш відповідальний етап переїзду. Дуже часто люди відкладають його на останній момент, бо не знають, із чого почати. Ми радимо починати складати ваше майно завчасно, попередньо продумавши план цього процесу. Насамперед треба звернути уваги на речі, які 100% не будуть вам потрібні найближчими місяцями. Наприклад, це шафа з книжками, які ви не плануєте читати найближчим часом, настільні ігри, декоративні елементи, кухонні атрибути та посуд, що не використовуються для повсякденного приготування їжі.
Зонуйте збори
Аби полегшити процес та зробити його менш стресовим, почніть пакування по окремих кімнатах / зонах. Починайте з приміщень, які використовуються найменш активно, наприклад, з балконів та зон зберігання речей, та поступово переходьте до найбільш важливих кімнат – кухні, спальні тощо. Такий підхід також допоможе організувати ваші речі та спростити подальший розбір майна вже після переїзду. Обов’язково позначайте коробки, сумки та контейнери. До речі, корисно буде не лише позначити кімнату, речі з якою містяться в обраному пакуванні, але й перерахувати основні предмети. Після прибуття на нове місце підписані коробки та сумки буде зручно розмістити в приміщеннях із такою ж функцією, і вам не доведеться перебирати всі речі, щоб знайти якісь конкретні предмети.
Пакування
Залежно від особливостей вашого майна, необхідно підготувати різні типи пакування, а також подбати про захисні матеріали – бульбашкову плівку, газети тощо. До речі, у якості захисного шару можуть виступати і простирадла, ковдри, подушки або рушники. Окремо слід згадати про вакуумні пакети / мішки, що дозволяють істотно зменшити об’єм подушок, ковдр, одягу. Спеціалісти радять використовувати кожний закуточок для компактного розміщення невеличких речей – шкарпеток, білизни, іграшок, ременів. Проте будьте обережні з вагою пакунків. Навіть якщо ви плануєте користуватися послугами вантажників, не наповнюйте коробки та сумки надмірно, адже вони можуть просто не витримати навантаження. Традиційно рекомендується наповнювати легшими предметами більші коробки, а маленькі – більш важкими.
Водночас будь-які рідкі продукти – мийні засоби, душові продуктами, косметика – потребують протилежного підходу. Пакуючи їх, не варто економити на просторі: можна придбати пластикові контейнери, які стримають рідину в разі пошкодження тари та витоку рідини. Ті ж контейнери потім буде зручно використовувати для компактного зберігання мийних засобів, косметики та засобів гігієни у новому житлі.
«Похідна» сумка
Збираючи речі, підготуйте окрему сумку для найважливіших речей, які можуть знадобитися вам одразу після переїзду. Така «похідна» сумка може містити ліки першої необхідності, документи, гроші, електроніку та зарядні пристрої до неї, базовий гігієнічний набір, змінний одяг та, можливо, набір постільної білизни для першої ночівлі в новому місці. До того ж в кожного члена родини може бути власна сумка або рюкзак, що буде суто його зоною відповідальності посеред переїзного хаосу.
Переїзд – це відповідальний момент у житті кожної людини, шанс почати нове життя та привнести до нього корисні і приємні зміни. За умови належного планування та організації процес збору та пакування речей може виявитися неочікувано керованим та набагато менш стресовим. У крайньому разі навіть такі задачі можна делегувати експертам.