Платформа YouTube продовжує експерименти, спрямовані на залучення фанатів до діяльності блогерів. Так, відтепер у обраних контнентмейкерів з’явилася можливість залишати голосові коментарі під власними відео.
Наразі така опція доступна виключно деяким блогерам з США. За словами представників платформи, опублікувати коментарі з голосовими повідомленнями зможуть тільки користувачі додатка YouTube для iOS винятково під своїми відео. Власники каналів, для яких відкрили цю функцію, повинні натиснути на нову іконку із піктограмою звукової хвилі, аби записати свою відповідь та опублікувати її у вигляді коментаря. Згідно з офіційним пресрелізом, хоча розміщення таких повідомлень є обмеженою опцією, прослухати їх зможуть усі користувачі платформи. Втім, насправді поки що навіть прослуховування голосової відповіді підтримується не в усіх користувачів, принаймні в ПК версії платформи. Замість того глядачі можуть побачити текстову версію голосового коментаря, згенерований автоматично завдяки вбудованому функціоналу Text-to-Speech. Відповісти на цей коментар також можуть усі охочі.
Випробування функції відбувається за участі невеликої вибірки блогерів, до якої потрапив тех-ютубер ThioJoe, тож саме його коментар можна побачити в більшості рецензій експериментального функціонала. Згодом компанія планує розширити доступ до голосових коментарів. За задумом розробників, така опція стане додатковим кроком на шляху до побудови змістовних стосунків між творцями контенту та їхніми підписниками. Варто зазначити, що нова функція дуже подібна до відео-відповідей на коментарі в TikTok. В YouTube вважають, що багатьом блогерам можливість відповісти голосом дозволить покращити контакт з підписниками, надаючи їм більш особистий відгук. До речі, на платформі вже є опція прямої відповіді на коментарі через відео у Shorts, але аудіоповідомлення виводять персоналізацію взаємодії на новий рівень в більш зручному форматі.
Платформа активно працює над розбудовою YouTube-спільноти із жвавим залученням глядачів. Наприклад, у березні сервіс надав ютуберам можливість розміщати ексклюзивний контент у форматі Members Only Shorts для підписників, що є їхніми спонсорами у межах платної програми підтримки, а у вересні на платформі з’явилася подібна до Discord функція під назвою «Communities», де власники каналів можуть звернутися до своєї аудиторії та поспілкуватися з нею без публікації відео.