YouTube презентувала Hype – нову функцію для просування контенту блогерів, які тільки починають свій шлях на платформі.
Коли число підписників ютубера сягає 500 000, у житті його каналу наступають важливі зміни, що стосуються як подальшого зростання каналу, так і доходів від його діяльності. За словами директора відділу менеджменту продукції Бангалі Каби, його команда помітила певну диспропорційність зростання заробітку великих каналів. Більшість користувачів на платформі мають менше за 500 000, тому їхній контент часто залишається непоміченим за контентом великих ютуберів. Канали з великою кількістю підписників зазвичай отримують більше переглядів, а їхні відео частіше рекомендують для нових користувачів, що є закономірним. Однак саме в цьому моменті виникає певне «зачароване коло», адже алгоритми і надалі сприяють розкрученню більших каналів та їхніх доходів, через що меншим ютуберам стає все складніше пробитися до глядачів.
Нова функція YouTube Hype призначена для промоції менших ютуберів. Вона допоможе користувачам ефективніше віднаходити невеликі канали, які могли би бути цікавими для них. Це абсолютно новий інструмент, схожий за своїм функціоналом на розділ Trending, що відображує найбільш популярні відео на платформі, але сконцентрований саме на каналах з кількістю підписників до 500 000. Користувачі зможуть допомогти розкрутити такий контент, натискаючи спеціальну кнопку «Hype» під відео, які вони б хотіли порадити іншим для перегляду. Опція просування ролика стане видимою після того, як користувач поставив йому звичайний лайк. Найбільш рекомендований контент на платформі з’явиться на відповідній сторінці.
Розробники YouTube працюють над функціоналом Hype ще з початку 2023 року, відколи компанія вирішила сконцентруватися на розвитку внутрішніх спільнот за інтересами. Його було презентовано під час презентації Made on YouTube 18 вересня. За словами Каби, дослідження платформи показало, що сьогодні глядачі хочуть мати більше впливу на креативний процес та більше взаємодії з ютуберами у вигляді камео, прямих ефірів з питаннями та відповідями тощо. Згідно з аналізом платформи, досить багато користувачів готові до відверто агресивної підтримки каналів, які їм до вподоби. YouTube Hype стане лише одним із інструментів, який допоможе фанатам відчути себе частиною YouTube-спільноти та повпливати на подальший розвиток платформи та її елементів. До того ж ця функція дозволить глядачам відкривати для себе новий контент, який би вони не змогли віднайти з допомогою традиційних алгоритмів.
Механізм функції Hype є досить складним. Для просування цим інструментом підходять тільки відео, що були опубліковані протягом останніх семи днів каналом, який має менш ніж 500 000 підписників. Всі глядачі можуть обрати для рекомендацій лише три відео на тиждень, і кожна промоція приносить обраному каналу певну кількість балів. Щотижня 100 відео з найбільшою кількістю балів входитимуть до рейтингу лідерів. Наразі цей рейтинг є окремим для різних країн, але в майбутньому YouTube планує персоналізувати розділ Hype-рекомендацій для індивідуальних користувачів. До того ж пізніше в рейтингах з’являться додаткові фільтри для ще більш детального налаштування розділу. Користувачі також зможуть переглядати, як їхні рекомендації впливають на подальший розвиток каналів.
Джерело фото: YouTube