Як правильно оформити оголошення про продаж авто на Autoinua.com: поради та рекомендації

Сьогодні вторинний авторинок є надзвичайно актуальним, тому, аби привернути увагу потенційних покупців, власникам авто необхідно докласти певних зусиль і правильно сформулювати свою пропозицію. У нашій статті ми розповімо вам, як правильно оформити оголошення про продаж авто, якщо ви вирішили продати авто на Autoinua.com.

Перші кроки

Як правильно оформити оголошення про продаж авто на Autoinua.com: поради та рекомендації
Autoinua

Насамперед, щоби продати машину, необхідно визначитися зі справедливою вартістю. Для цього варто розглянути оголошення з аналогічним за маркою, моделлю та роком виробництва авто на локальному ринку або відвідати автобазар з тією ж метою, віднайти середнє значення і скоректувати його, враховуючи переваги та недоліки вашої “ластівки”. Якщо інформації на ринку бракує, можна скористатися послугами оцінювачів. Самостійні спеціалісти беруть плату за свою роботу, а от в автосалонах таку послугу можуть надати безоплатно в межах опції трейд-ін (проте в такому разі до названої ціни варто додати 15-20% для визначення саме ринкової вартості машини). До того ж у ціні варто враховувати можливість торгу, яка зазвичай приваблює потенційних покупців.

Фотографії для оголошення

Відсутність зображень в оголошенні є чи не найбільш відштовхуючим чинником. Тому на онлайн-автомайданчиках та дошках оголошень дуже важливо опублікувати якісні фото авто, але й не перестаратися з кінематографічністю, адже будь-які крайнощі викликатимуть в людей підозри. Зовсім не обов’язково влаштовувати для машини професійну фотосесію – буде достатньо зробити серію чітких та зважених знимків на смартфон. Бажано мінімально підготувати авто – змити бруд з кузова та навести лад у салоні, щоб потенційним покупцям не довелося гадати, чи підозріла плямка є дефектом або просто брудом.

Carsome

Від зйомки в приміщенні варто відмовитися: виключенням може бути просторий гараж або детейлінг центр із добрим освітленням. Класичним варіантом є фото на відкритому просторі – на природі, стоянці біля супермаркету, надворі тощо. Необхідно зробити фотографії загального плану з декількох ракурсів, показавши вигляд кузова з різних боків, а потім перейти до більш детальних планів, щоби продемонструвати стан окремих частин машини – зазвичай, найбільш вразливих до деградації (пороги, колісні арки, багажник, моторний відсік тощо). Не варто ховати номерні знаки, адже так часто вчиняють перекупи, і багато покупців не бажають із ними зв’язуватися. Не забувайте і про фотографії салону: зробіть загальні знімки, на яких буде видно сидіння, стінки, підлогу та стелю. Окремо треба зняти вид з водійського місця на кермо й торпедо з приборною панеллю.

Як правильно оформити оголошення про продаж авто на Autoinua.com: поради та рекомендації
Evaldas Zabitis

Різні платформи мають свої обмеження щодо кількості фотографій, тому обирайте найбільш інформативні зображення. Не слід використовувати старі фото або зроблені в інший сезон. Наприклад, якщо влітку опублікувати зимові кадри, у потенційних покупців може виникнути думка, що ви вже дуже давно намагаєтеся продати машину, а отже – з нею щось не так. І наостанок, не треба ретушувати або корегувати колір зображення, аби зробити авто більш привабливим.

Як сформулювати текст оголошення

Оголошення має містити актуальну інформацію, яка зможе зацікавити покупця. На платформах на кшталт Autoinua.com зазвичай є спеціальні форми з базовими деталями про авто, що відображають: марку, модель, рік випуску, тип кузова, його колір, об’єм двигуна, пробіг, регіон продажу, тип палива та характеристики коробки. У теорії цього має бути достатньо, але оголошення з додатковим тектовим описом авто, умов його експлуатації, історії та інших “цікавинок” є більш привабливими для покупців. І навпаки, оголошення із сухим “усі деталі по телефону” лише відштовхують, і більшість людей просто пройдуть повз такої пропозиції.

Shutterstock

Будьте відвертими із потенційним покупцем та не намагайтеся приховати неприємні факти з історії автомобіля. У наш час люди мають достатньо досвіду купівлі вживаних транспортних засобів та додаткових інструментів для їхньої перевірки, тому краще згадати про наявність ДТП, будь-яких пошкоджень, підкрасів тощо. До того ж до базової інформації можна додати факти про комплектацію машини, додаткове устаткування, наявність змінної гуми, історію експлуатації та зберігання. Дуже корисним буде згадати про особливості обслуговування.

Контактна інформація

Зазвичай на спеціалізованих сайтах є вбудовані форми для спілкування між сторонами. Навіть із бездоганним оголошенням у людей можуть виникнути додаткові запитання про автомобіль. Тому можливість контакту з продавцем є обов’язковою. Традиційно основним шляхом зв’язку є номер телефону, оскільки з ним сторони можуть спілкуватися в будь-якій зручній для них формі – через смс або дзвінки, у месенджерах тощо.

Поділитися в соцмережах

Залишити відповідь