Сьогодні вторинний авторинок є надзвичайно актуальним, тому, аби привернути увагу потенційних покупців, власникам авто необхідно докласти певних зусиль і правильно сформулювати свою пропозицію. У нашій статті ми розповімо вам, як правильно оформити оголошення про продаж авто, якщо ви вирішили продати авто на Autoinua.com.
Перші кроки
Насамперед, щоби продати машину, необхідно визначитися зі справедливою вартістю. Для цього варто розглянути оголошення з аналогічним за маркою, моделлю та роком виробництва авто на локальному ринку або відвідати автобазар з тією ж метою, віднайти середнє значення і скоректувати його, враховуючи переваги та недоліки вашої “ластівки”. Якщо інформації на ринку бракує, можна скористатися послугами оцінювачів. Самостійні спеціалісти беруть плату за свою роботу, а от в автосалонах таку послугу можуть надати безоплатно в межах опції трейд-ін (проте в такому разі до названої ціни варто додати 15-20% для визначення саме ринкової вартості машини). До того ж у ціні варто враховувати можливість торгу, яка зазвичай приваблює потенційних покупців.
Фотографії для оголошення
Відсутність зображень в оголошенні є чи не найбільш відштовхуючим чинником. Тому на онлайн-автомайданчиках та дошках оголошень дуже важливо опублікувати якісні фото авто, але й не перестаратися з кінематографічністю, адже будь-які крайнощі викликатимуть в людей підозри. Зовсім не обов’язково влаштовувати для машини професійну фотосесію – буде достатньо зробити серію чітких та зважених знимків на смартфон. Бажано мінімально підготувати авто – змити бруд з кузова та навести лад у салоні, щоб потенційним покупцям не довелося гадати, чи підозріла плямка є дефектом або просто брудом.
Від зйомки в приміщенні варто відмовитися: виключенням може бути просторий гараж або детейлінг центр із добрим освітленням. Класичним варіантом є фото на відкритому просторі – на природі, стоянці біля супермаркету, надворі тощо. Необхідно зробити фотографії загального плану з декількох ракурсів, показавши вигляд кузова з різних боків, а потім перейти до більш детальних планів, щоби продемонструвати стан окремих частин машини – зазвичай, найбільш вразливих до деградації (пороги, колісні арки, багажник, моторний відсік тощо). Не варто ховати номерні знаки, адже так часто вчиняють перекупи, і багато покупців не бажають із ними зв’язуватися. Не забувайте і про фотографії салону: зробіть загальні знімки, на яких буде видно сидіння, стінки, підлогу та стелю. Окремо треба зняти вид з водійського місця на кермо й торпедо з приборною панеллю.
Різні платформи мають свої обмеження щодо кількості фотографій, тому обирайте найбільш інформативні зображення. Не слід використовувати старі фото або зроблені в інший сезон. Наприклад, якщо влітку опублікувати зимові кадри, у потенційних покупців може виникнути думка, що ви вже дуже давно намагаєтеся продати машину, а отже – з нею щось не так. І наостанок, не треба ретушувати або корегувати колір зображення, аби зробити авто більш привабливим.
Як сформулювати текст оголошення
Оголошення має містити актуальну інформацію, яка зможе зацікавити покупця. На платформах на кшталт Autoinua.com зазвичай є спеціальні форми з базовими деталями про авто, що відображають: марку, модель, рік випуску, тип кузова, його колір, об’єм двигуна, пробіг, регіон продажу, тип палива та характеристики коробки. У теорії цього має бути достатньо, але оголошення з додатковим тектовим описом авто, умов його експлуатації, історії та інших “цікавинок” є більш привабливими для покупців. І навпаки, оголошення із сухим “усі деталі по телефону” лише відштовхують, і більшість людей просто пройдуть повз такої пропозиції.
Будьте відвертими із потенційним покупцем та не намагайтеся приховати неприємні факти з історії автомобіля. У наш час люди мають достатньо досвіду купівлі вживаних транспортних засобів та додаткових інструментів для їхньої перевірки, тому краще згадати про наявність ДТП, будь-яких пошкоджень, підкрасів тощо. До того ж до базової інформації можна додати факти про комплектацію машини, додаткове устаткування, наявність змінної гуми, історію експлуатації та зберігання. Дуже корисним буде згадати про особливості обслуговування.
Контактна інформація
Зазвичай на спеціалізованих сайтах є вбудовані форми для спілкування між сторонами. Навіть із бездоганним оголошенням у людей можуть виникнути додаткові запитання про автомобіль. Тому можливість контакту з продавцем є обов’язковою. Традиційно основним шляхом зв’язку є номер телефону, оскільки з ним сторони можуть спілкуватися в будь-якій зручній для них формі – через смс або дзвінки, у месенджерах тощо.