Навіщо потрібна та як проводиться хімчистка м’яких меблів для офісу

В офісі потрібно підтримувати належні порядок та чистоту. Це не лише впорядковує роботу та створює більш приємну атмосферу, але й може покращити продуктивність працівників. А також створює позитивний Імідж для всієї компанії. Особливо, якщо тут проводяться у тому числі зустрічі з потенційними чи постійними клієнтами, бізнес-партнерами тощо.

І звісно, для комфорту у кожному офісі встановлюють м’які меблі. Вони можуть розміщуватися як в робочих кабінетах, так і, наприклад в залах очікування для гостей. Це дивани, крісла, робочі стільці з текстильними, велюровими чи шкіряними поверхнями, які піддаються частій експлуатації. А отже, потребують регулярного очищення.

І поверхневого прибирання недостатньо для того, аби відновити первинний стан меблів. Тому періодично потрібно звертатися на https://unmomento.com.ua/ua/uslugi/himchistka-magkoi-mebeli.html та замовляти послуги хімчистки.

Особливості хімчистки м’яких меблів в офісах

Навіщо потрібна та як проводиться хімчистка м'яких меблів для офісу
Shutterstock

Дивани, крісла та стільці в офісах часто стикаються з посиленим навантаженням. Оскільки експлуатуються щодня протягом кількох годин. Особливо це стосується загальних крісел та диванів для відвідувачів, які можуть протягом робочих годин витримувати велику кількість людей.

У такому разі меблі швидко накопичують пил, забруднення, плями від напоїв та їжі, поту, шкідливі мікроорганізми. І якщо вдома диван чи крісло ми можемо накрити пледом, щоб убезпечити від плям або сховати вже наявні забруднення, то в офісі м’які меблі є частиною інтер’єру, яка впливає на сприйняття компанії. А отже, вони мають бути в ідеальному стані.

Спеціалісти з хімчистки працюють у тому числі над виведенням плям, усуненням неприємних запахів з поверхонь, які підлягають щоденній експлуатації. Спеціальні засоби та обладнання забезпечують глибоке очищення поверхні. А також повноцінну її дезінфекцію з виведенням шкідливих мікроорганізмів: вірусів, бактерій, грибків тощо.

Навіщо потрібна хімчистка офісних м’яких меблів

Навіщо потрібна та як проводиться хімчистка м'яких меблів для офісу
UNMOMENTO

В багатьох офісах сьогодні замовляють професійне очищення усіх м’яких меблів, яке дозволяє:

  1. Подовжити термін служби виробів. Своєчасно проведена хімчистка запобігає передчасному зношуванню основи меблів, вицвітанню кольору, втраті форми тощо.
  2. Економити кошти. Якщо регулярно позбавлятися від забруднень, неприємних запахів та шкідливих мікроорганізмів, вам не доведеться часто оновлювати інтер’єр, купляючи нові дивани чи крісла.
  3. Забезпечити здорову атмосферу на робочому місці. Пилові кліщі, а також грибки чи бактерії, алергени – усе це може накопичуватися на основі м’яких меблів, призводити до проблем зі здоров’ям у працівників або відвідувачів. Під час хімчистки проводиться у тому числі комплексна дезінфекція поверхні з нейтралізацією усіх шкідників.

Як часто замовляти хімчистку офісних м’яких меблів

UNMOMENTO

Офіси часто стикаються з більшим потоком відвідувачів, а отже – інтенсивнішим навантаженням на крісла, дивани, стільці. Тож послуги професійної чистки поверхонь можуть знадобитись частіше. Звісно, це буде залежати від:

  • інтенсивності використання самого приміщення;
  • кількості працівників;
  • загального рівня забруднення тощо.

В середньому фахівці рекомендують звертатися до хімчистки для догляду за м’якими меблями в офісі один раз на 4-6 місяців, якщо вироби підлягають активному використанню. Або ж раз на 8-10 місяців, якщо в офісі невелика кількість відвідувачів. Звісно, не варто нехтувати і екстреним зверненням до фахівців у разі появи плям, неприємного запаху на м’яких меблях. Або після проведення ремонтних робіт у приміщенні чи перед проведенням у офісі важливих подій.

Поділитися в соцмережах

Залишити відповідь