В офісі потрібно підтримувати належні порядок та чистоту. Це не лише впорядковує роботу та створює більш приємну атмосферу, але й може покращити продуктивність працівників. А також створює позитивний Імідж для всієї компанії. Особливо, якщо тут проводяться у тому числі зустрічі з потенційними чи постійними клієнтами, бізнес-партнерами тощо.
І звісно, для комфорту у кожному офісі встановлюють м’які меблі. Вони можуть розміщуватися як в робочих кабінетах, так і, наприклад в залах очікування для гостей. Це дивани, крісла, робочі стільці з текстильними, велюровими чи шкіряними поверхнями, які піддаються частій експлуатації. А отже, потребують регулярного очищення.
І поверхневого прибирання недостатньо для того, аби відновити первинний стан меблів. Тому періодично потрібно звертатися на https://unmomento.com.ua/ua/uslugi/himchistka-magkoi-mebeli.html та замовляти послуги хімчистки.
Особливості хімчистки м’яких меблів в офісах

Дивани, крісла та стільці в офісах часто стикаються з посиленим навантаженням. Оскільки експлуатуються щодня протягом кількох годин. Особливо це стосується загальних крісел та диванів для відвідувачів, які можуть протягом робочих годин витримувати велику кількість людей.
У такому разі меблі швидко накопичують пил, забруднення, плями від напоїв та їжі, поту, шкідливі мікроорганізми. І якщо вдома диван чи крісло ми можемо накрити пледом, щоб убезпечити від плям або сховати вже наявні забруднення, то в офісі м’які меблі є частиною інтер’єру, яка впливає на сприйняття компанії. А отже, вони мають бути в ідеальному стані.
Спеціалісти з хімчистки працюють у тому числі над виведенням плям, усуненням неприємних запахів з поверхонь, які підлягають щоденній експлуатації. Спеціальні засоби та обладнання забезпечують глибоке очищення поверхні. А також повноцінну її дезінфекцію з виведенням шкідливих мікроорганізмів: вірусів, бактерій, грибків тощо.
Навіщо потрібна хімчистка офісних м’яких меблів

В багатьох офісах сьогодні замовляють професійне очищення усіх м’яких меблів, яке дозволяє:
- Подовжити термін служби виробів. Своєчасно проведена хімчистка запобігає передчасному зношуванню основи меблів, вицвітанню кольору, втраті форми тощо.
- Економити кошти. Якщо регулярно позбавлятися від забруднень, неприємних запахів та шкідливих мікроорганізмів, вам не доведеться часто оновлювати інтер’єр, купляючи нові дивани чи крісла.
- Забезпечити здорову атмосферу на робочому місці. Пилові кліщі, а також грибки чи бактерії, алергени – усе це може накопичуватися на основі м’яких меблів, призводити до проблем зі здоров’ям у працівників або відвідувачів. Під час хімчистки проводиться у тому числі комплексна дезінфекція поверхні з нейтралізацією усіх шкідників.
Як часто замовляти хімчистку офісних м’яких меблів

Офіси часто стикаються з більшим потоком відвідувачів, а отже – інтенсивнішим навантаженням на крісла, дивани, стільці. Тож послуги професійної чистки поверхонь можуть знадобитись частіше. Звісно, це буде залежати від:
- інтенсивності використання самого приміщення;
- кількості працівників;
- загального рівня забруднення тощо.
В середньому фахівці рекомендують звертатися до хімчистки для догляду за м’якими меблями в офісі один раз на 4-6 місяців, якщо вироби підлягають активному використанню. Або ж раз на 8-10 місяців, якщо в офісі невелика кількість відвідувачів. Звісно, не варто нехтувати і екстреним зверненням до фахівців у разі появи плям, неприємного запаху на м’яких меблях. Або після проведення ремонтних робіт у приміщенні чи перед проведенням у офісі важливих подій.