Шведський дизайнер Густаф Вестман повідомив про свою колаборацію з компанією IKEA та презентував перший з дванадцяти елементів колекції, який можна назвати найікеївнішим продуктом бренду за всю історію – тарілку для фірмових фрикадельок.
Дизайн Вестмана, який отримав назву «перша в історії спеціальна тарілка для фрикадельок» IKEA, має святково веселий бірюзово-блакитний колір. Це посуд продовгастої форми з порцеляни з центральною виїмкою, ідеально заточеною під знамениті фрикадельки, які компанія щороку продає мільярдами. Це візитівка брендового ресторану та один з найбільш продаваних продуктів. За словами дизайнера, у цій колаборації з IKEA він вбачає можливість вшанувати різноманітні шведські традиції, як-от звичай подавати фрикадельки до різдвяного столу. Густаф обожнює створювати дуже специфічні предмети, присвячені конкретній функції. На його думку, такі об’єкти не можуть подобатися усім, але хтось точно оцінить нотку гумору.

У Швеції фрикадельки дорівнюють Різдву, отже, ця дивакувата тарілка є чудовим способом підкреслити цю асоціацію. Її дизайн максимально простий: він дозволяє розмістити фрикадельки так, щоб кожна з них була видимою на святковому столі, «наче вона сидить на маленькому троні». У кращих традиціях IKEA покупці фрикадельної тарілки отримають інструкцію збірки, яка описує, як приготувати та розмістити на ній рівно 11 фрикадельок. Хоча вони є натхненням для найікеївнішого предмета в історії бренду, насправді дизайнер не виключає можливості використовувати тарілку для інших страв – закусок або снеків на кшталт оливок, сиру або фруктів.
Повна спільна колекція Густафа Вестмана та IKEA містить 12 позицій, кожна з яких являтиме грайливе та несподіване переосмислення певних шведських традицій. За словами креативного директора шведського відділення бренду Марії О’Браєн, Вестман був ідеальним кандидатом для цієї колаборації: разом їм вдалося створити низку виразних та сміливих дизайнів, які використовують нетрадиційну форму та колір, щоб обіграти типово шведські речі та звичаї у новому світлі, привернувши до них нову увагу фанатів бренду з усього світу. Продаж всієї лінійки розпочнеться вже 9 вересня.