Найікеївніший продукт від IKEA за всю історію

Шведський дизайнер Густаф Вестман повідомив про свою колаборацію з компанією IKEA та презентував перший з дванадцяти елементів колекції, який можна назвати найікеївнішим продуктом бренду за всю історію – тарілку для фірмових фрикадельок.

Найікеївніший продукт від IKEA за всю історіюДизайн Вестмана, який отримав назву «перша в історії спеціальна тарілка для фрикадельок» IKEA, має святково веселий бірюзово-блакитний колір. Це посуд продовгастої форми з порцеляни з центральною виїмкою, ідеально заточеною під знамениті фрикадельки, які компанія щороку продає мільярдами. Це візитівка брендового ресторану та один з найбільш продаваних продуктів. За словами дизайнера, у цій колаборації з IKEA він вбачає можливість вшанувати різноманітні шведські традиції, як-от звичай подавати фрикадельки до різдвяного столу. Густаф обожнює створювати дуже специфічні предмети, присвячені конкретній функції. На його думку, такі об’єкти не можуть подобатися усім, але хтось точно оцінить нотку гумору.

Густаф Вестман і його «перша в історії спеціальна тарілка для фрикадельок»

У Швеції фрикадельки дорівнюють Різдву, отже, ця дивакувата тарілка є чудовим способом підкреслити цю асоціацію. Її дизайн максимально простий: він дозволяє розмістити фрикадельки так, щоб кожна з них була видимою на святковому столі, «наче вона сидить на маленькому троні». У кращих традиціях IKEA покупці фрикадельної тарілки отримають інструкцію збірки, яка описує, як приготувати та розмістити на ній рівно 11 фрикадельок. Хоча вони є натхненням для найікеївнішого предмета в історії бренду, насправді дизайнер не виключає можливості використовувати тарілку для інших страв – закусок або снеків на кшталт оливок, сиру або фруктів.

Найікеївніший продукт від IKEA за всю історіюПовна спільна колекція Густафа Вестмана та IKEA містить 12 позицій, кожна з яких являтиме грайливе та несподіване переосмислення певних шведських традицій. За словами креативного директора шведського відділення бренду Марії О’Браєн, Вестман був ідеальним кандидатом для цієї колаборації: разом їм вдалося створити низку виразних та сміливих дизайнів, які використовують нетрадиційну форму та колір, щоб обіграти типово шведські речі та звичаї у новому світлі, привернувши до них нову увагу фанатів бренду з усього світу. Продаж всієї лінійки розпочнеться вже 9 вересня.

Джерело фото: IKEA

Поділитися в соцмережах

Залишити відповідь