У березні 2025 року старий логотип Twitter «Larry the Bird», що прикрашав штаб-квартиру компанії у Сан-Франциско, продали за $34 375. Тепер ми знаємо, хто і навіщо придбав фігуру пташки: у мережі з’явилося відео того, як її підірвали у пустелі Невади для просування стартапу Ditchit.
Пташка, відома як «Larry the Bird» або просто «Larry», має 3,7 на 2,4 метра завбільшки та важить приблизно 250 кг. Проте це не завадило новим власникам логотипа привезти його до пустелі, щоб ефектно підірвати. У певному сенсі синій птах зустрів кінець, який дуже наочно віддзеркалює долю платформи, яку він колись представляв: гучний, дорогий і дивний перформанс, який змушує замислитися, в чому ж, власне, був сенс усього цього дійства.
Можливість заволодіти пташкою Twitter, що є важливою частиною історії соціальних мереж та інтернету загалом, а згодом і підірвати її виявилася унікальною для стартапу Ditchit, який сподівається в майбутньому конкурувати з відомими онлайн-маркетплейсами на кшталт Facebook Marketplace або OfferUp. У ролику, опублікованому на YouTube представники стартапу намагалися проводити паралелі між своїм бізнесом і його амбіціями та захопленням платформи Twitter Ілоном Маском. За їхніми словами, Маск провів масштабний ребрендинг мережі, перейменувавши її на X, щоб підтримати свободу слова, і Ditchit прагне зробити те саме для торгових майданчиків онлайн.
Варто зазначити, що ці спроби роздивитися зв’язок між соціальною мережею та маркетплейсом виглядають відверто слабо та сумнівно. Проте PR-менеджер стартапу Джеймс Делука продовжує розвивати ідею унікальності Ditchit у порівнянні з популярними аналогами. На думку Джеймса, великі компанії, як-от OfferUp, надають пріоритет власному прибутку над досвідом своїх клієнтів: встановлюють високі комісії для продавців та впроваджують інші недружні політики, які виводять в топ оголошення від підприємств, а не від «пересічних людей, що просто хочуть продати якісь дрібниці, щоб звільнити місце в гаражі».
PR-менеджер вирішив не згадувати, скільки коштувало таке видовище, але він зазначив, що ця «інвестиція» була дуже суттєвою для стартапу, який запустив свій застосунок менш як рік тому. Для максимальної видовищності та драматизму компанія також орендувала чотири Tesla Cybertruck та винайняла команду з 15 людей, щоб зафільмувати цей піротехнічний екшн з усіх можливих кутів. Після вибуху виявилося, що і він не став кінцем історії «Larry». Ditchit планує продати фрагменти логотипа на власній платформі, та пожертвувати отримані кошти на користь благодійної організації Center for American Entrepreneurship, яка підтримує стартапи.