«28 років по тому» зняли на 20 iPhone

Триквел постапокаліптичного фільму жахів «28 років по тому», який вийде в прокат вже 20 червня, далеко не перша голлівудська робота, знята на iPhone, але однозначно перше кіно, для зйомки якого використовували одразу двадцять iPhone 15 Pro Max.

valiantsin

Для Дені Бойла зйомка фільму на смартфон – це більше, ніж привід похизуватися своєю відкритістю до нестандартних кінематографічних підходів. Режисер повернувся до цієї надзвичайної франшизи після керування створенням оригінального фільму «28 днів потому» у 2001 році з використанням простої цифрової камери Canon XL1 для найбільш динамічних моментів – такий пристрій був значно меншим та більш маневреним за традиційні професійні камери. Разом з оператором Ентоні Додом Мантлом, який також повернувся до роботи над «28 років по тому», вони вирішили, що смартфон є найближчою до подібної камери сучасною альтернативою та гідною відсилкою до оригінального фільму.

«28 років по тому» зняли на 20 iPhone
Sony

Перші згадки про таке рішення з’явилися ще минулого року, і багато ЗМІ поспішили зробити гучну заяву про те, що нібито увесь фільм було знято на iPhone 15 Pro Max. Проте пізніше стало відомо, що насправді в знімальному процесі на майданчику «28 років по тому» було залучено масштабний комплекс з традиційних професійних камер, дронів, окремих iPhone та трьох установок для монтажу восьми, десяти або двадцяти iPhone одразу. За словами Бойла, глядачі неодмінно помітять, в які саме моменти знімальна група використовувала одразу 20 смартфонів. Режисер підказав, що це доволі відверті, але чудові кадри в другій половині фільму, які зіграють дуже важливу роль у перенесенні глядача до нового світу постапокаліпсису.

«28 років по тому» зняли на 20 iPhone
Sony

Дені назвав установку з 20 iPhone бюджетним способом створення ефекту Bullet time, який уповільнює час, дозволяючи глядачеві розгледіти навіть такі швидкі об’єкти, як кулі в польоті. Чудовим прикладом цього ефекту є сцени з «Матриці». За словами режисера, в «28 років по тому» вони обрали цей ефект, щоб по-новому обіграти найжорстокіші сцени фільму. Варто зазначити, що вибір апаратури – це не єдиний незвичайний вибір команди «28 років по тому» з погляду кінематографії. Фільм знято зі співвідношенням сторін 2.76:1, що імітує формат 70-мм плівки. Такий вибір було зумовлено прагненням щосекунди тримати глядача у напрузі, аби той постійно очікував, що десь на широкому екрані от-от з’являться нові заражені вірусом зомбі.

Поділитися в соцмережах

Залишити відповідь