Один з двох логотипів «Larry the Bird», що прикрашав штаб-квартиру Twitter у Сан-Франциско, пішов з молотка аукціонного дому RR House за $34 375.

Twitter безчесно «помер», коли соціальну мережу купив Ілон Маск, але його логотип «Larry the Bird» все одно залишається одним з найбільш відомих символів, пов’язаних із соціальними мережами. Свого часу штаб-квартиру компанії прикрашали собою дві 3,7-метрові блакитні пташки, що протягом років дивилися на одну з головних вулиць Сан-Франциско Маркет Стріт. На жаль, після перейменування соціальної мережі на X один з логотипів безцеремонно зняли та відправили до одного з міських складів. Після поглинання Twitter Маском у 2022 році більшість атрибутів старого бренду з офісу компанії розпродали на аукціонах за 2023 рік. Так, менші версії логотипа «Larry the Bird» виявилися дуже популярними серед колекціонерів, а одна статуетка пташки, що колись стояла в офісі, була продана за $100 000.

Логотип лише трохи не дотягнув до естімейта у $40 000, встановленого експертами RR House. А втім, це все одно дуже вартісний та цінний артефакт з історії соціальних мереж. За словами співзасновника Twitter Біза Стоуна, лого «Larry the Bird», створене дизайнером Філіпом Паскуццо, було названо на честь американського баскетболіста «Бостон Селтікс» Ларрі Берда. Поки що невідомо, куди далі його принесе доля, але такий експонат неодмінно приверне увагу, де б він не з’явився надалі.