Аутсорсингова компанія SUN ONE у Києві вже 14 років надає клієнтам послуги аутстафінгу. Тобто компанія переводить частину персоналу клієнта до свого штату. Робітники продовжують працювати на своєму старому робочому місці, а SUN ONE бере на себе всі кадрові питання:
- звільняти та брати у штат нових співробітників;
- розраховувати та переводити в державний бюджет всі необхідні податки в терміни, зазначені в законодавстві;
- вести кадрове діловодство;
- рахувати і вчасно виплачувати заробітну плату працівникам.
Такі послуги останнім часом набираються все більшої популярності. Дійсно, ваша компанія зосереджується на веденні бізнесу, а SUN ONE турбується про HR, тобто про всі питання, пов’язані з кадрами.
Кому це вигідно: виграють IT-компанії!
Розберемо, кому можуть бути вигідні послуги аутстафінгу. Зараз у SUN ONE понад 100 клієнтів, серед яких понад 20 це клієнти по аутстафінгу. Це зручно, коли вашим великим і розгалуженим штатом робітників керує професійна компанія. Особливо, коли на ринок заходить іноземний бізнес-гравець. Він не розбирається в тонкощах місцевого законодавства і йому краще, щоб його потреби обслуговувала місцева компанія. Але серед клієнтів SUN ONE багато і середніх бізнесів, чиї директори воліють зосереджуватися на планах розвитку виробництва, а не на кадрових питаннях. Послуги аутстафінгу можуть бути корисними навіть для малого бізнесу, який активно розвивається, або де велика плинність кадрів.
Шахрайству ー ні!
Деякі люди звертаються до послуг аутстафінгу, думаючи, що так можна платити менше податків і, відповідно, зекономити. Це не про компанію SUN ONE! Ми працюємо строго відповідно до законодавства України і відраховуємо в бюджет та Пенсійний фонд всі необхідні нарахування. Ми дбаємо про репутацію клієнтів та свою, будуємо чесні та взаємовигідні робочі стосунки з замовниками та персоналом. Важливо не шукати швидкої вигоди, а працювати на перспективу. За послугою аутстафінгу зазвичай звертаються для середньо- або довгострокового партнерства.
Ваш координатор на зв’язку
Оскільки обов’язки з кадрового менеджменту переходять до іншої компанії, ключовим моментом стає спілкування, щоб налагодити безбар’єрну комунікацію. Тому важлива роль відводиться координаторам. Вони завжди на зв’язку, середній час відповіді оператора ー всього 15 хвилин, це забезпечує оптимальне взаєморозуміння і швидке розв’язання робочих питань.
З координатором можна спілкуватися так, як вам зручно:
- Зателефонувати.
- Написати електронний лист.
- Переписуватися у месенджері.
Згідно з опитуванням, більшості працівників комфортніше саме останній варіант. Так стрес зводиться до мінімуму, а ефективність комунікації підвищується, тому що проблеми обговорюються по суті.
Тож аутстафінг ー це зручна сучасна послуга з менеджменту персоналу, коли кадрова компанія бере на себе всю юридичну відповідальність за ваших співробітників. Тоді кожен займається своєю справою, і загальна продуктивність бізнесу підвищується.