Стример пройшов мапу Okuplok Slaughter Map в Doom 2 за умовами UV max

Понад 12 років тому один з користувачів форуму DoomWorld, відомий за ніком Okuplok, опублікував нову користувацьку мапу для Doom 2. Рівень із непримітною назвою untitled2 став відомим серед фанатів гри як «Slaughter Map» та швидко отримав репутацію найскладнішої в історії франшизи мапи. Втім, така репутація не зупинила стримера Coincident, що намагався приборкати 23 211 монстрів мапи протягом багатьох років. Нещодавно йому все ж вдалося перемогти всіх монстрів та пройти рівень за умовами челенджу UV max.

Стример пройшов мапу Okuplok Slaughter Map в Doom 2 за умовами UV max
Coincident

Coincident став першим гравцем, який зміг пройти найскладнішу мапу Doom 2 згідно з умовами спідран категорії UV max, а точніше – вбити всіх монстрів та відшукати 100% секретів в межах одного проходження без смертей та збережень на рівні складності Ultra-Violence. Це сталося під час шестигодинного великоднього марафону стримера на платформі Twitch. Варто зазначити, що це не перший раз, коли гравцям вдалося подолати виклики мапи Okuplok Slaughter Map. Наприклад, сам Coincident у 2023 році прекрасно впорався з нею за одним заходом, але на набагато нижчому рівні складності I’m too young to die, що вдвічі знижує отриману кількість ушкоджень та подвоює обсяг боєприпасів. За оцінкою стримера, порівняно з тим досвідом, проходження мапи на рівні Ultra-Violence було б приблизно у 8 разів складнішим через занадто рандомізовану систему ушкоджень, унаслідок чого один неправильний крок міг призвести до загибелі.

 
На думку деяких експертів зі спідрану, мапу Okuplok Slaughter Map було технічно можливо пройти на рівні Ultra-Violence з допомогою низки допоміжних інструментів, а саме – інтегрованих інструментів емулятора, що автоматизують збереження та перезапис, сповільнення, аналіз кода тощо. Tool-assisted speedrun або TAS дозволяє обійти обмеження людської реакції та здатностей гравця для швидкісного проходження обраних ігор. Втім, без інструментів TAS люди намагалися проходити цю карту з численними перервами, зберігаючи свій прогрес у найкращі моменти. Минулого року Coincident знадобилося 56 спроб та незлічена кількість годин підготовки, аби нарешті підкорити цю демонічну мапу на рівні Ultra-Violence у межах двох сегментів.

Id Software

Стример приділив багато уваги дослідженню untitled2, під мікроскопом роздивляючись кожну крихітну секцію цієї брутальної мапи, аби розробити стратегію її проходження. Одними з ключових елементів цієї стратегії стали: невпинний рух для виживання, максимальне використання рідкісних пунктів хоча б часткового захисту від монстрів та ретельна раціоналізація використання кожного патрона. Втім, Coincident визнав, що навіть з бездоганною стратегією у певні моменти ця мапа здавалася йому непереможною, і незліченну кількість разів він втрачав увесь прогрес на останніх секціях гри, коли понад 5 годин відчайдушною боротьби з монстрами були позаду. На думку стримера, однією з причин, чому Okuplok Slaughter Map залишалася непокореною в категорії UV max, було те, що більшість людей не просто здавалися раніше, а відмовлялися навіть спробувати.

 

Поділитися в соцмережах

Залишити відповідь