На тестовій трасі в Німеччині Bugatti щойно встановила новий рекорд швидкості серед родстерів із незвичайним спорткаром W16 Mistral, обійшовши показник легендарного Bugatti Veyron від 2010 року. За словами нового CEO компанії Мате Рімаца, наступним кроком для цього автомобіля стане підкорення позначки 500 км/г.
Найшвидшим родстером у світі став спорткар Bugatti W16 Mistral, оснащений величезним 8-літровим квадротурбо двигуном W16, який ми знаємо за іншими легендарними авто бренду: Veyron, Chiron та диким трековим Bolide. Технічно Mistral є знятим з виробництва, а версія, яка встановила рекорд, носить назву «World Record Car». Отже, вона не є серійною, але виробник не розкриває усіх деталей, що дозволили зробити цей родстер настільки шаленим. Насамперед, ймовірно, класичний W16 потужністю 1600 кінських сил «розігріли» до 1825 кінських сил, як у версії, якою обладнано трековий Bolide. Вочевидь інженери також прибрали стандартний ліміт швидкості, встановлений на позначці 420 км/г.
Варто зазначити, що будь-які подібні зміни призводять до дискваліфікації Bugatti від встановлення офіційного світового рекорду серед серійних родстерів. Ба більше, пілот Енді Уоллес зробив заїзд лише в один бік, а для офіційної фіксації рекордної швидкості автомобіль має проїхати принаймні двічі – у протилежні сторони – протягом певного періоду, аби звести нанівець ймовірність, що на фінальний показник вплинув вітер або будь-які інші чинники. Так, офіційний рекорд швидкості серед серійних автомобілів залишається незмінним з 2017 року та належить гіперкару Koenigsegg Agera RS, що розігнався до 447,19 км/г. Відтоді як Bugatti, так і SSC демонстрували більші швидкості, але лише з досерійними або неомологованими машинами, які до того ж проїжджали тільки в один бік. Втім, у Bugatti однаково вважають свою спробу вартою уваги, адже родстеру W16 Mistral вдалося розігнатися до 453,91 км, незважаючи на властиві подібним кузовам аеродинамічні недоліки.
Схоже, що найближчим часом Bugatti сподівається повернутися до боротьби за найдивніші швидкісні рекорди. За словами Рімаца, що дав інтерв’ю Top Gear, вже зараз тривають перемовини з Michelin про постачання гуми, що допоможе бренду «поставити «п’ятірку» перед чинним світовим рекордом зі швидкості». Такі прагнення не без підстав можна вважати марнотратними та непотрібними. Але стільки, скільки на цьому світі існують машини, завжди були люди, які хотіли дізнатися, які з них є найшвидшими. Бажання побачити або навіть покерувати найшвидшими автомобілями у світі є однакового привабливим як для мільйонера, так і для дитини, що розділяють любов до найдивовижніших авто. До того ж хоча б часточка інженерної думки, що акумулюється при створенні подібних машин, може стати корисною для серійних транспортних засобів.