Syntilay представила перше взуття, створене ШІ

У світі дивних предметів одягу сходить нова зірка. Спершу були Crocs — повністю полімерні топсайдери, що, всупереч своєму непривабливому вигляду, виявилися надзвичайно зручними та популярними. Згодом з’явилися схожі на шкарпетки кросівки Yeezy — продукт скандальної співпраці компанії Adidas та Канье Веста. Тепер стартап Syntilay стверджує, що він першим у світів почав комерційне виробництво взуття, створеного з допомогою ШІ.

Syntilay представила перше взуття, створене ШІПродемонстрований компанією продукт нагадує футуристично-інопланетну версію Crocs. У Syntilay розповіли, що процес створення кожної пари являє собою багатоступеневу співпрацю між штучним інтелектом та людьми. Насамперед клієнтові необхідно відсканувати свої ноги з допомогою спеціального мобільного додатку, аби взуття було кастомізовано до його анатомічних особливостей. Команда бренду розпочинає процес із генерації концепт-артів із використанням Midjourney, аби отримати бажану базову форму та естетику пари. Потім дизайнер Кедар Бенджамін створює скетчі, базуючись на результатах роботи ШІ. Ці скетчі трансформують у 3D-модель через Vizcom AI. Уже на моделі генеративний ШІ додає візерунки та доопрацьовує текстуру для створення кінцевого дизайну взуття. І нарешті, готовий проєкт передають експертам компанії Zellerfeld, що є виробничим партнером Syntilay та відповідає за друк ексклюзивних моделей капців. Компанії не розкривають склад продукції, але дуже схоже, що це TPU — термопластичний поліуретан. Готові продукти доступні в п’яти кольорах: синьому, червоному, чорному, помаранчевому та бежевому.

Syntilay представила перше взуття, створене ШІЦим незвичайним проєктом керує «серійний» підприємець Бен Уайс, інтереси котрого охоплюють численні галузі від підкастів до NFT. Його нова ідея привертає увагу не лише потенційних покупців, але й інших гравців взуттєвого ринку. Так, Бену допомагає Джо Фостер — 89-річний співзасновник компанії Reebok, який допоміг виростити цей бренд у взуттєву імперію вартістю понад 4 мільярди доларів, перш ніж покинути її в 1991 році. Разом вони прагнуть увірватися в глобальну взуттєву індустрію з ексклюзивним та зручним взуттям, створеним ШІ та людьми за індивідуальними параметрами клієнта. Спочатку Уайс та Фостер планують надрукувати декілька тисяч пар, аби отримати впізнаваність бренду Syntilay, а згодом перейти до кардинально іншої маркетингової стратегії, що передбачає створення унікальних дизайнів взуття у форматі контрактного виробництва для інших компаній, індивідуальних брендів тощо.

Ще кілька років тому люди сміялися із чудернацьких кроксів, а дехто й досі не сприймає їх серйозно. Однак складно заперечити успіх компанії, що змогла виростити багатомільярдну індустрію «гумових» топсайдерів та навіть створити неочікувану фешн-субкультуру, що поклоняється зйомним прикрасам Jibbitz. Людям подобається можливість кастомізувати продукт відповідно до власних смаків та потреб, тож вони безумовно оцінять концепцію Syntilay, що дозволить їм втілити письмовий опис взуття їхньої мрії у реальність. Вартість однієї пари футуристичних капців, надрукованих за сприяння ШІ, становитиме $149,99.

Джерело зображень: Syntilay

Поділитися в соцмережах

Залишити відповідь